20:59

Doradca smaku. Andrzej Polan


Doradca smaku 3

Kolejna ciekawa pozycja znalazła swoje miejsce w mojej kuchennej biblioteczce. Nigdy ich za wiele nie będę mieć, bo każda książka z przepisami to nowe źródło inspiracji, smaku i aromatu. Szczerze wam powiem że to moje
pierwsze spotkanie z twórczością pana  Andrzeja Polana. Nie śledzę mediów i nigdzie wcześniej nie spotkałam się z przepisami a tym bardziej z programem "Doradca smaku" o czym dopiero z tej książki dowiedziałam się jego istnieniu.
Ale przejdźmy do samej książki, znalazłam w niej ciekawe przepisy które mam ochotę na próbę wprowadzić do mojej kuchni np "Zupa z papryki" co roku w ogrodzie mam wysyp tego warzywa i już brakuje mi pomysłu na dania z niej. Kolejny "Pierogi z cielęciną" ciekawe czy będą smakować rodzinie :-) Albo "Afrykański sposób na główkę kapusty" niby takie pospolite danie a jednak nasz schabowy z kapustą przeszedł metamorfozę...jestem ciekawa nowego smaku przy użyciu takich przypraw :-)
Jednym słowem nie mogę doczekać się zakupów by spiżarkę napełnić nowymi produktami a zwłaszcza aromatycznymi przyprawami :-)

Opis: ze strony www.muza.com.pl
"... W książce znajduje się 80 różnorodnych przepisów zebranych w 3 działach: z pieca, z patelni, z garnka. Część dań powstawała na oczach widzów programu Doradca smaku, a część Autor przygotował specjalnie do tej książki. Wszystkie potrawy są ilustrowane. Przyrządzanie niektórych zostało utrwalone na fotografiach  „krok po kroku”, inne prezentują się w całej okazałości, pięknie podane...."


z patelni

afrykański

danie

chaczapuri z serem


Andrzej Polan

z garnka

zupa fasolowa

Michel Moran

Info:
  • Wydanie: 1
  • Data wydania: 27.04.2016
  • Oprawa: miękka
  • Liczba stron: 176
  • Format: 16.0 x 20.0 cm
  • Autor: Andrzej Polan


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © moja kuchnia moja uczta , Blogger