21:35

Moje wypieki - babeczki orzechowe


Moje wypieki

Jak mnie cieszy gdy biorę książkę kucharską do ręki otwieram na przypadkowej stronie i piękne zdjęcie zachęca do  działania. Jeszcze bardziej mnie cieszy gdy przepis jest tak z formułowany że człowiek nie głupieje przy odszyfrowaniu wykonania a na koniec wyciąga efekt z
piekarnika piękny jak z żurnala i co lepsze gdy domownicy się zachwycają. Po prostu niebo w gębie i na duszy i szczerze można polecać takie wydanie :-)
Na tą książkę "Moje wypieki" blogerki Doroty Świątkowskiej miałam smaka od pewnego czasu, zdecydowanie piec lubię hobbystycznie (gotowanie z obowiązku) dla tego jak każdy pasjonata lubię poszerzać kolekcje w tej dziedzinie literatury :-)
Ostatnio to dzieci decydują co mama ma upiec, dla tego padło na babeczki orzechowe z czekoladą. Orzechów u nas nie brakuje, wręcz aż się proszę by je przetworzyć. Dzieci od razu zabrały się do łupienia orzechów a mama do odpalenia piekarnika. Szybka akcja i zgrany duet doprowadził do słodkiego finału, mama polała czekoladą a dzieci sypały kolorową posypką.

PS. Przepis w książce jest na 12 babeczek ja podwoiłam składniki z czego nam wyszło 24 sztuki :-) Wkrótce testujemy kolejny przepis ;-)

Opis: ze strony egmont.pl 
"....Dorota Świątkowska to autorka najsłodszego i najbardziej znanego bloga w polskiej blogosferze – mojewypieki.com. Mama dwojga dzieci, z wykształcenia ekolożka, entuzjastka literatury kulinarnej uzależniona od pieczenia. Książka Moje Wypieki i desery zawiera najpopularniejsze przepisy zebrane przez ponad sześć lat blogowania, ozdobione pięknymi autorskimi zdjęciami. Znalazły się tu wielokrotnie przetestowane receptury na boskie serniki, najlepsze ciasta drożdżowe, muffinki i babeczki, lody i mrożone desery, ciasta czekoladowe i z owocami, kruche tarty i torty, a także tradycyjne makowce, szarlotki, mazurki i wiele innych. To mała wypiekowa biblia i niezbędnik każdego miłośnika pysznych słodkości!...."


babeczki orzechowe z czekoladą

babeczki


sernik


książkę polecają

Info:
Seria wydawnicza Wypieki 
Oprawa Twarda 
Liczba stron 304 
Wiek młodzież od 16 lat

1 komentarz:

  1. uwielbiam przepisy Pani Doroty! uwielbiam! piękne te babeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © moja kuchnia moja uczta , Blogger