16:31

Złote przeboje. Przepisy Joli.

Złote przepisy. Przepisy Joli

Regały uginają się od książek kucharskich, z niektórych do dziś nie wypróbowałam żadnego przepisu, ale to nie znaczy, że wszystkie są tylko dla szpanu. 
Ostatnio trafiłam na książki pani Joli, która też bloguje i w porównaniu do innych blogerów kulinarnych, jej przepisy są faktycznie sprawdzone.
Jednym z przepisów, jaki osobiście ja lubię, a dzieci się zajadają to serowe ciasteczka z cukrem.
Idealne do wspólnych wypieków z dziećmi, gdzie dziecko, może wykrajać, zwijać i najlepsze, gdy można takim ciastkiem zanurzyć w cukrze.
Dla mnie najlepsze na świeżo, gdy jeszcze ciepłe. Ciastka można przechowywać dłużej, są wtedy twardsze, choć tylko raz mi się utrzymały do takiego stanu, gdy największy smakosz był w tym czasie na kolonii. :-D 

Opis:
W kolejnej po „Od śniadania do kolacji” i „W rodzinnej kuchni” książce z serii "Przepisy Joli" przebojowa blogerka i kultowa bohaterka mediów społecznościowych Jola Caputa zebrała przepisy, które cieszą się największą popularnością wśród jej fanów. The best of „Przepisy Joli” jak zwykle w wersji najsmaczniejszej, ale i najpraktyczniejszej oraz najbardziej ekonomicznej






Info:

Autor: Jola Caputa
Wydawnictwo: Edipresse Książki
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 224
Kategorie: Kulinaria
Oprawa: Twarda
Wymiary: 16,5 x 24,0 cm



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © moja kuchnia moja uczta , Blogger