niedziela, 2 grudnia 2012

O dobrym rosole decydują składniki

Rosół jak rosół chyba każdy umie go przygotować, Większością smak i wygląd zależy od źródła składników zwłaszcza mięsa.
Mąż jeszcze o jakości rosołu jak mówi decyduje jakość makaronu i jak mogę wam polecić coś dobrego to polecam Wielicki, oczywiście makaron :-)

Tradycyjnie używam tego do rosołu


Ale dziś miała być pomidorówka, no ale tak mi piękny wyszedł rosół, że szkoda było mi go zapuszczać przecierem, więc był rosół, tylko makaron którego wcześniej ugotowałam do pomidorowej nie pasował, ale przecież nie wyrzucę więc podałam to co miałam :-)



I odmiana spasowała domownikom, każdy zjadł nie grymasił w końcu coś nowego :-)
Do rosołu używam przyprawy rosołowej Skworcu która nie zawiera samej soli jak to inne, tylko większością susz warzywny, dla tego mogę do smaku według gustu po solić zupę.


PS. A wy macie swoje ulubione składniki bez którego rosół to nie rosół ?

4 komentarze:

  1. U mnie też ostatnio Wielicki makaron był, całkiem smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skworcu ma świetne przyprawy:) i całą resztę oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta prawda, o rosole decydują składniki, u mnie dziś rosół :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...